LIVRARE GRATUITA PENTRU COMENZI > 200 LEI

Livrare GRATUITA pentru comenzi > 200 Lei

Intrebari frecvente

Daca ai solicitari de informatii, continutul de mai jos ar trebui sa te ghideze pentru a te clarifica. Shoppingul de calitate este angajamentul nostru si facem toate eforturile sa gasesti informatiile cat mai complete si transparente.

Daca nu ai gasit aici raspunsul la intrebarile tale, echipa noastra de Servicii clienti va fi bucuroasa sa te ajute cu raspunsuri pe email la contact@miniprice4all.ro sau prin telefon la numarul 0744 118982.

1. GENERAL

Doresc sa obtin informatii suplimentare despre Produse sau alte informatii pe care nu le gasesc pe Site. Cum procedez?

In aceasta situatie te rugam sa ne contactezi prin email la adresa contact@miniprice4all.ro sau folosind Formularul de contact de pe Site. De asemenea, ne poti contacta si telefonic, de Luni pana Vineri in intervalul 9 – 17 la numarul 0756 619777.


De ce unele produse sunt marcate cu „Stoc epuizat”?

Incercam in permanenta sa oferim cea mai buna experienta de shopping iar asta inseamna ca produsele se epuizeaza uneori atat de repede incat cererea depaseste posibilitatile de aprovizionare. Cea mai buna modalitate de a asigura cumpararea produselor dorite este sa plasezi Comanda cat mai repede. E posibil ca unele produse cu stoc epuizat sa fie reaprovizionate in viitor. De aceea, pentru a fi la curent in permanenta cu noile produse si/sau cu reducerile si promotiile iti recomandam sa iti creezi Cont pe Site sau sa te inregistrezi la Newsletter.


Daca adaug produse in Cosul de cumparaturi, miniprice4all rezerva aceste produse pentru mine?

Produsele adaugate in cosul de cumparaturi sunt rezervate doar dupa finalizarea Comenzii. Aceasta inseamna ca acelasi produs adaugat in cosul de cumparaturi simultan de catre mai multe persoane, va putea fi achizitionat de persoana care a finalizat cel mai repede Comanda.

Cum pot sa nu mai primesc Newslettere din partea miniprice4all? Cum anulez subscrierea la Newsletter?

Puteti renunta oricand la primirea newsletterelor folosind legatura special destinata pentru dezabonare din cadrul newsletterelor primite. De asemenea puteti face o astfel de solicitare utilizand Formularul de contact de pe Site sau prin email la adresa contact@miniprice4all.ro


Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, miniprice4all onoreaza Comenzi si persoanelor juridice, cu conditia ca produsele sa fie destinate uzului companiei si nu revanzarii. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele aferente care vor fi solicitate in cadrul procesului de Inregistrare sau in cadrul procesului de Comanda.


2. PRODUSE SI COMENZI

Cum plasez o Comanda?

Efectuarea Comenzilor pe miniprice4all este simpla. Atunci cand ai gasit pe Site un Produs care iti place, pur si simplu selecteaza marimea dorita si apasa butonul „Adauga in cos”. Produsul va fi plasat astfel in Cosul de cumparaturi si vei avea optiunea sa continui cumparaturile (daca doresti adaugarea si altor produse in cos) sau sa finalizezi Comanda prin apasarea butonului „Trimite comanda”. Dupa apasarea acestui buton pur si simplu completeaza adresa de facturare si cea de livrare (daca este diferita de adresa de facturare).

Apasa apoi butonul „Continua” si introdu detaliile de livrare si de plata dorite. Acceseaza apoi butonul ”Trimite Comanda” si Comanda este astfel finalizata. Veti primi apoi in scurt timp un email de la miniprice4all in care veti fi informat despre plasarea Comenzii si detaliile acesteia.


Pot modifica/anula o Comanda lansata?

In cazul in care doresti sa modifici/anulezi o Comanda, te rugam sa ne contactezi utilizand Formularul de contact de pe Site sau prin email la adresa contact@miniprice4all.ro si sa mentionezi numele tau si ID –ul Comenzii (pe care il poti gasi in sectiunea „Istoric comenzi” din „Contul meu” sau in emailul primit dupa plasarea Comenzii).

Te rugam sa ne informezi despre intentia de a modifica/anula o Comanda in cel mult 24 de ore de la plasarea acesteia, pentru a evita procesarea/livrarea.


Pot afla informatii despre Comenzile anterioare?

Poti consulta istoricul Comenzilor efectuate pe Site accesand sectiunea „Istoric comenzi” din Contul meu.


Care este stadiul Comenzii mele?

Poti consulta informatiile referitoare la stadiul Comenzii tale in pagina Acces cont sectiunea „Istoric comenzi”. De asemenea, dupa fiecare etapa a Comenzii tale respectiv la plasarea, confirmarea, expedierea sau anularea Comenzii vei primi notificari electronice prin email.


Pot comanda din afara tarii?

Comenzile efectuate pe miniprice4all sunt livrate doar pe teritoriul Romaniei.


Pot face Comenzi prin telefon?

Suntem un Site dedicat vanzarilor online si de aceea toate comenzile se efectueaza online. Din acest considerent nu se pot efectua comenzi telefonice dar nu iti face griji. Ne poti contacta la numarul de telefon 0756619777 si un consultant te va ajuta pas cu pas pana la plasarea Comenzii.


Cum aflu daca Produsul pe care doresc sa il comand mi se potriveste ca marime?

Apasa butonul „Corespondenta marimi” din partea de jos a Site-ului si vei gasi tabelele de marimi pe categorii de produse. Daca doresti sa afli mai multe informatii suplimentare despre marimi sau produse te rugam sa ne contactezi utilizand Formularul de contact de pe Site sau prin email la adresa contact@miniprice4all.ro


Cate produse pot adauga in Cosul de cumparaturi?

Nu exista limita de produse pe care le poti cumpara de pe miniprice4all. Poti achizitiona oricate produse in limita stocului disponibil.


Exista limita minima de comanda?

Nu exista limita minima de comanda. Adauga produsele dorite in Cosul de cumparaturi.


3. PLATI SI LIVRARE

Care sunt optiunile de plata?

Acceptam plata cu cardul, plata in sistem ramburs la livrare sau plata prin transfer bancar.

- Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA si Mastercard. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele miniprice4all.ro

- Daca alegi sa efectuezi plata in sistem ramburs va trebui sa achiti contravaloarea comenzii catre curier sau la posta in momentul livrarii/ridicarii coletului.

- In cazul platii prin transfer bancar, in emailul primit dupa plasarea comenzii vei regasi toate detaliile necesare efectuarii platii. Pentru accelerarea procesului, te rugam sa ne trimiti o copie dupa ordinul de plata, la adresa de email: contact@miniprice4all.ro Produsele comandate vor fi livrate dupa ce suma de bani reprezentand contravaloarea comenzii va ajunge in contul nostru. In functie de momentul in care a fost efectuata plata si de modul de operare al unitatilor bancare, procesul de finalizare a platii poate dura pana la aproximativ 2 zile lucratoare.


Platile efectuate cu cardul sunt sigure?

Atunci cand alegi plata cu cardul in procesul de comanda, pentru introducerea datelor aferente cardului tau vei fi redirectionat pe pagina procesatorului PlatiOnline.

Astfel toate datele aferente platii cu cardul vor fi procesate in deplina siguranta pentru tine, in mod securizat, prin utilizarea certificatelor SSL Extended Validation pe 256 bits si prin respectarea standardelor PCI DSS. Standardul PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard – Standardul de securitate a datelor din industria plăților cu cardul) reprezintă un set extensiv de cerințe dezvoltate de brand-urile de card majore pentru a facilita adoptarea unor masuri solide de securitate a datelor.

Nu avem acces la datele tale bancare si nu stocam niciun fel de informatii aferente cardului tau.


Ce este 3-D Secure?

3-D Secure oferă un nivel suplimentar de securitate pentru platile online cu cardurile de debit sau credit. Utilizand Verified by Visa (VBV) si MasterCard SecureCode (MSC) beneficiezi de cele mai recente inițiative de prevenire a fraudei care au ca scop autentifica identitatii detinatorului de card in momentul efectuarii tranzactiei prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

Plata cu cardul se efectueaza prin intermediul procesatorulului Plationline care acorda serviciul folosind aplicatiile de securizare Verifyed by VISA si MasterCard Secure Code. In cazul în care banca emitentă sau cardul tau este inrolat in sistemul 3-D Secure (Verified by Visa sau MasterCard SecureCode), banca emitenta a cardului tau va afisa in procesul de plata un ecran de autentificare unde va trebui sa introduci parola pe care ai setat-o anterior la activarea cardului în sistemul 3-D Secure.


Cum se face livrarea?

Produsele sunt livrate catre tine prin Curier rapid sau prin Posta Romana in functie de modalitatea aleasa de tine in procesul de plasare a Comenzii.


Cat costa livrarea?

Te bucuri de costuri de livrare reduse, indiferent de modalitatea aleasa. Profita acum de LIVRARE GRATUITA pentru Comenzile > 200 Lei expediate prin Curier* sau Posta. Costul livrarii aferent comezilor cu valoare mai mica de 200 Lei  este de 19 Lei/colet.

*Pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a Curierului se adauga tarif pentru kilometri suplimentari.


Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in Contul meu?

In cadrul procesului de comanda vei avea optiunea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite, care poate sa fie diferita de adresa de facturare din contul tau.


In cat timp vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Pe pagina aferenta fiecarui produs este mentionata in scop informativ disponibilitatea acestuia cu mentiunea Disponibil in stoc sau Disponibil la un anumit numar de zile de la efectuarea comenzii.

Pentru produsele cu mentiunea „Disponibil in stoc” produsele vor ajuge la tine in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii in cazul in care soliciti livrarea prin curier si in 3-4 zile in cazul livrarii prin posta.

Pentru produsele cu mentiunea Disponibil la un anumit numar de zile de la efectuarea comenzii, livrarea comenzilor confirmate se va efectua in intervalul mentionat si in orice caz nu mai tarziu de 3-4 saptamani de la efectuarea comenzii.


Este posibil ca mai multe Comenzi sa imi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai efectuat mai multe Comenzi care doresti sa fie livrate la aceeasi adresa si in acelasi colet, vom face tot posibilul ca in urma cererii tale sa le cumulam, cu mentiunea ca acestea sa fie efectuate la intervale relativ scurte de timp una fata de cealalta (cateva ore) si sa ne informezi in cel mai scurt timp posibil astfel incat comenzile sa nu fie deja procesate/livrate.

Comenzilor care contin produse cu termene de livrare diferite pot fi cumulate doar daca agreezi livrarea cumulata in intervalul aferent produsului cu termenul de livrarea cel mai indepartat.


Cum imi preiau coletul pentru care am cerut livrarea prin posta?

In cazul in care ai solicitat livrarea prin posta, intr-un interval de 3-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii vei primi in cutia postala un aviz care te va instiinta ca poti sa ridici coletul. Va trebui sa preiei personal coletul de la oficiul postal de care apartii, in baza cartii de identitate. Datele din cartea de identitate trebuie sa concorde cu datele pe care le-ai mentionat la plasarea comenzii.


Cum primesc coletul pentru care am cerut livrarea prin curier?

In ziua livrarii vei primi un mesaj telefonic prin care vei fi informat despre livrare, mesaj care va cuprinde numarul notei de transport, valoarea rambursului (daca este cazul) si numarul de telefon al curierului.


Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii prin curier?

Daca indiferent de motiv nu esti disponibil la adresa specificata pentru livrare atunci cand soseste coletul, vei primi un mesaj telefonic prin care vei fi informat despre incercarea de livrare. Mesajul va cuprinde numarul notei de transport precum si un numar de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relatii privind expedierea si pentru a stabili de comun acord un nou interval de livrare.

Daca in cursul orelor de lucru nu esti in mod normal acasa, te sfatuim sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca pentru a facilita primirea mai curand a produselor comandate.


4. RETURURI

Pot returna produsele comandate?

Da, poti returna produsele comandate in termen de 30 zile de la data la care ai intrat in posesia produselor, fara invocarea unui motiv si fara a fi impus un anumit serviciu de transport (curier sau posta romana sau o anumita firma de curier).

Pentru a exercita optiunea de retur te rugam sa ne informezi in scris despre decizia de returnare, inainte de expirarea perioadei de retragere din contract mentionata mai sus, trimitand un mail la contact@miniprice4all.ro, utilizand Formularul de contact de pe Site de la sectiunea „Contacteaza-ne” sau prin orice alta declaratie neechivoca. Apoi sa returnezi produsele in termen de cel mult 30 zile de la data la care ne-ai informat despre decizia de returnare.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta, conform Termenilor si conditiilor).


Ce documente folosesc pentru a returna produsele?

In fiecare colet expediat catre tine vei primi si un Formular de retur pe care il poti folosi pentru completarea datelor aferente returului.

Pentru o procesare mai rapida a returului te rugam sa inscrii in formular numarul comenzii si a facturii aferente produselor pentru care doresti sa faci retur, denumirea si codul produselor pe care le vei returna si codul IBAN al contului in care doresti sa se faca rambursarea contravalorii produselor returnate si include-l in colet alaturi de produsele pe care doresti sa le returnezi.


Pe ce adresa expediez coletul aferent produselor pe care doresc sa le returnez?

Te rugam sa expediezi coletul la adresa noastra: miniprice4all, SC BELNADI REPER SRL, Baia Mare, bd. Republicii nr. 12/4, judet Maramures.


Cat ma costa returnarea unui produs?

In cazul returnarii unui produs, in situatia in care ai efectuat comandat prin Curier si soliciti procesarea returului tot prin intermediul firmei de Curier, costul transportului este 0 Lei (la care se pot adauga doar taxe aditionale aferente kilometrilor suplimentari pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a curierului). In cazul in care metoda de livrare aleasa la plasarea comenzii a fost Posta Romana, singurul cost pe care trebuie sa il suporti in cazul returului este cel de transport.

Iti recomandam sa pastrezi aceeasi modalitate de livrare a produselor returnate ca si cea aleasa pentru livrarea initiala (curier sau posta) pentru optimizatea costurilor.

Dac ai solicitat livrarea Comenzii prin metoda Curier si doresti returnarea produselor tot prin Curier, pentru a economisi costurile de retur, iti recomandam sa ne contactezi la adresa de email contact@miniprice4all.ro si sa plasezi o comanda de ridicare a coletului. Vom lua noi legatura cu firma de curierat partenera si iti vom transmite eventualele taxe aditionale aferente kilometrilor suplimentari pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a curierului iar in cazul in care agreezi suma vom trimite noi curierul la tine. Daca alegi pentru retur varianta de mai sus, iti oferim un cost de livrare de doar 0 lei/colet (la care se pot adauga eventuale taxe aditionale aferente kilometrilor suplimentari pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a curierului). Poti consulta lista completa a localitatilor aflate in aria de acoperire a curierului aici.


In cat timp primesc banii inapoi daca solicit un retur?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care ne-ai informat asupra returului. Putem amana plata pana la primirea produselor si confirmarea returului.

Pentru confirmarea returului produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta, conform Termenilor si conditiilor).


Pot schimba un produs comandat?

In mod uzual nu putem schimba produsele comandate. In anumite cazuri particulare insa, in functie de marimea si numarul comenzilor din istoric, daca doresti sa schimbi marimea unui produs vom face tot posibilul fara ca aceasta sa reprezinte o garantie, sa acceptam schimbul cu acelasi produs dar de marime diferita, in limita stocului disponibil.

Mai mult decat atat, e posibil sa achitam noi si costurile de livrare aferente schimbului, astfel incat sa te bucuri deplin de produsele comandate. In situatia in care schimbul nu ar fi aceeptat, te rugam sa intri pe Site si, in functie de disponibilitatea produsului dorit, sa plasezi o noua Comanda.


Exista si produse pe care nu le pot returna?

Nu pot fi returnate produsele precum lenjeria intima si costumele de baie. In descrierea fiecarui produs vei fi informat daca acesta nu poate fi returnat.


5. CONTUL MEU

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe Site este necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.


Am uitat parola Contului. Cum procedez?

In cazul in care nu iti mai amintesti parola Contului, te rugam sa folosesti optiunea „Recupereaza parola uitata”, disponibila in pagina Acces cont.


Cum procedez daca doresc sa modific datele din Contul meu?

Pentru a modifica datele din contul tau, te rugam sa te autentifici in Cont si sa accesezi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.